پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تداوم گرما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی از ابتدا تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، شش نفر در سیل رودبار جان خود را از دست دادند اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد | ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است + جزئیات آفتاب‌سوختگی را چطور درمان کنیم؟ ۸۵۰۰ پرستار در مشهد و خراسان‌رضوی آماده خدمات‌رسانی در طرح تابستانه هستند ۶۶ زائر بدحال حج تمتع به کشور بازگشتند | ۲۴ زائر ایرانی جان باخته‌اند مطالبه‌های مشهدی‌ها از رئیس جمهور بازگشت بیش از ۳۰ درصد زائران حج تمتع به کشور تا بامداد جمعه
سرخط خبرها

ویدئو | تصاویری از قتل مرد تهرانی با سم مار توسط سرنشینان موتور سیکلت

  • کد خبر: ۱۹۹۸۲۵
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
ویدئو | تصاویری از قتل مرد تهرانی با سم مار توسط سرنشینان موتور سیکلت
مردی به علت اختلافات مالی با برادرش، برادرزاده خود را با تزریق سم مار به قتل رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیر مردی که به علت اختلافات مالی با برادرش، با اجیر کردن ۲ موتورسوار و وعده کار در مغازه چمدان فروشی، برادرزاده‌اش را به قتل رسانده بود، خبر داد.

فیلم لحظه‌ای را نشان می‌دهد که سرنشینان یک موتورسیکلت به قربانی نزدیک شده و در یک لحظه سرنگ حاوی سم مار را به بدن قربانی زده و سم را تزریق می‌کنند.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->